Parasole z nadrukiem dla nowych klientów

Posted on

Parasole z nadrukiem

Parasole z nadrukiem

Współczesny marketing zakłada prowadzenie działań reklamowych zakrojonych na znacznie większą skalę, aniżeli kiedykolwiek wcześniej. Przyczynia się do tego rosnąca konkurencja w każdej branży, a także coraz większe możliwości technologiczne, w tym poligraficzne. Pozyskiwanie nowych klientów przybiera zatem formy nieznane wcześniej. Jako przykład takiej innowacyjnej formy kontaktu z nowym klientem można wymienić wręczanie konkretnych podarunków, którymi najczęściej są różnego rodzaju gadżety reklamowe.

Aby gadżet sprawdził się jako prezent, powinien być to przedmiot praktyczny, o powszechnym zastosowaniu. Wymienić tu można np. parasole z nadrukiem. Są to przedmioty, których powszechnego użytku nie można zakwestionować.

Parasole z nadrukiem można wręczać nowym klientom na kilka sposobów. Pierwszym z nich, najprostszym, jest wręczanie ich w momencie podpisywania umowy, np. w siedzibie firmy lub w mieszkaniu klienta (w zależności od tego, gdzie umowa jest zawierana). Tego rodzaju czynności dotyczą takich branż jak bankowość, ubezpieczenia, usługi telekomunikacyjne, telefonia komórkowa, itp. Klient, podpisując umowę, będzie bardzo zaskoczony otrzymując podarunek i z całą pewnością tego rodzaju inicjatywę doceni. Istnieje szansa, że zacznie ową markę reklamować wśród rodziny i znajomych, co dla każdej firmy jest najlepszą promocją z możliwych.

Innym sposobem na wręczanie rzeczonych parasoli jest przesyłanie ich pocztą do klienta. Nowi klienci, podając adres do umowy, mogą nie spodziewać się jakiegokolwiek podarunku, dlatego efekt ich zaskoczenia może być taki sam jak powyżej.

parasole z nadrukiem mogą także być wręczane bezpośrednio do domu klienta przez przedstawiciela firmy, np. w ramach podziękowań za podpisaną umowę. Każdy nowy klient doceni tego rodzaju inicjatywę. Dlatego, biorąc pod uwagę relatywnie niskie koszty, warto tego rodzaju przedsięwzięcia podejmować. Na pewno bardzo szybko inwestycja taka się zwróci, wpływając na wzrost zainteresowania usługami danej firmy.

Tags: , ,